Дані та їх типи Можна помітити, що все, що ми робимо, ми робимо над чимось - якимись предметами або об'єктами. Ми міняємо властивості об'єктів та їх можливості. Програми для комп'ютерів також маніпулюють якимись об'єктами (назвемо їх поки даними). Очевидно, дані бувають різними. Дуже часто комп'ютерній програмі доводиться працювати з числами і рядками. Наприклад, на минулому уроці ми "маніпулювали" числами, виконуючи над ними арифметичні операції. Можна сказати, що операція додавання виконувала зміну першого числа на величину другого, або множення збільшувало одне число в кількість разів, що відповідає другому числу. Числа у свою чергу також бувають різними: цілими, дробовими, можуть мати величезне значення або дуже довгу дробову частину. При знайомстві з мовою програмування Python ми точно зіткнемося з трьома типами даних: Цілі числа (integer) - позитивні і негативні цілі числа, а також 0 (наприклад, 4 , 687 , -45 , 0 ). Числа з плаваючою крапко
Завдання 1. Закодуйте слово інформатика. Не забувайте робити відступ між літерами. Завдання 2. Закодуйте своє ім'я, прізвище, вулицю та номер вашого будинку. Завдання 3. Закодуйте повідомлення, обміняйтеся зошитами зі своїм товаришем по парті та розкодуйте повідомлення товариша. Запишіть розкодоване повідомлення. Завдання 4. Закодуйте повідомлення для всього класу. Озвучте його коло дошки (крапка - короткий звук, тире - довгий, довгі паузи між буквами, ще довші між словами). Розкодуйте повідомлення своїх товаришів.
Завдання здаємо через додаток Google Клас https://classroom.google.com Як працювати з додатком Тисніть + " Приєднатися до класу ", код класу - icke4e4 . Оберіть завдання, відкрийте " Ваша робота ", додайте файли чи фото та натисніть " Здати ". Вчитель отримає сповіщення та виставить оцінку. У статті " Двовимірний масив даних " наведені завдання з попередньої теми. Розв’язування компетентнісних задач (02.04) Випишіть означення на сторінці 226. Напишіть короткий конспект " Розв’язування компетентнісних задач " за параграфом 40. [2 бали] Виконайте вправу 40. Надішліть створену програму вчителеві. [5 балів] Пройдіть ТЕСТ та перешліть скріншот результату вчителеві. [3 бали] Фотозвіт обов'язковий. Враховується своєчасність! [2 бали] Інформаційні технології в суспільстві (07.04) Запишіть у зошит число, Компетентнісні задачі. Тема 1. Інформаційні технології в суспільстві. Пройдіть ТЕСТ на повторення те
Коментарі