Тривимірне моделювання. Освітлення і камера. Blender 3D #11

Додайте світло на сцену. Направте різні джерела світла на об'єкт для створення незвичних кольорових оформлень.

Зміст курсу

Урок 1. Встановлення
Урок 2. Інтерфейс програми
Урок 3. Операції над об'єктами
Урок 4. Редагування об'єктів
Урок 5. Режим редагування
Урок 6. Створення моделі
Урок 7. Дзеркальний модифікатор
Урок 8. Згладжування об'єктів
Урок 9. Додавання 3D тексту
Урок 10. Матеріали та візуалізація
Урок 11. Освітлення і камера
Урок 12. Графічні текстури
Урок 13. Зв'язок об'єктів
Урок 14. Поєднання та розділення
Урок 15. Анімація об'єктів
Урок 16. Створення простого автомобіля
Урок 17. Експорт в інші програми
Урок 18. Підсумковий урок

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Азбука Морзе Українською

Python: Урок 4. Логічні вирази

Python: Урок 3. Типи даних в програмуванні. Визначення змінної