Тривимірне моделювання. Графічні текстури. Blender 3D #12

Ви вже вмієте працювати з матеріалами і тепер настала черга додати на об'єкти повноцінну текстуру. Текстури являють собою одну або кілька картинок для оформлення 3D-об'єкту. Навчіться працювати з текстурами.

Зміст курсу

Урок 1. Встановлення
Урок 2. Інтерфейс програми
Урок 3. Операції над об'єктами
Урок 4. Редагування об'єктів
Урок 5. Режим редагування
Урок 6. Створення моделі
Урок 7. Дзеркальний модифікатор
Урок 8. Згладжування об'єктів
Урок 9. Додавання 3D тексту
Урок 10. Матеріали та візуалізація
Урок 11. Освітлення і камера
Урок 12. Графічні текстури
Урок 13. Зв'язок об'єктів
Урок 14. Поєднання та розділення
Урок 15. Анімація об'єктів
Урок 16. Створення простого автомобіля
Урок 17. Експорт в інші програми
Урок 18. Підсумковий урок

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Python: Урок 3. Типи даних в програмуванні. Визначення змінної

Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення

Азбука Морзе Українською