Тривимірне моделювання. Поєднання та розділення об'єктів. Blender 3D #14

На уроці ми навчимося поєднувати об'єкти в одне ціле, а також роз'єднувати їх назад в кілька об'єктів. Це також корисна властивість в Blender, яка допоможе вам створювати більш потужні і просунуті об'єкти в програмі.


Додаткове завдання: Моделюємо табуретку


Згрупуйте елементи табуретки

Практична робота: Налаштовуємо світло та рендеринг


Створіть віртуальну студію для "зйомок" 3D-об'єктів.

Зміст курсу

Урок 1. Встановлення
Урок 2. Інтерфейс програми
Урок 3. Операції над об'єктами
Урок 4. Редагування об'єктів
Урок 5. Режим редагування
Урок 6. Створення моделі
Урок 7. Дзеркальний модифікатор
Урок 8. Згладжування об'єктів
Урок 9. Додавання 3D тексту
Урок 10. Матеріали та візуалізація
Урок 11. Освітлення і камера
Урок 12. Графічні текстури
Урок 13. Зв'язок об'єктів
Урок 14. Поєднання та розділення
Урок 15. Анімація об'єктів
Урок 16. Створення простого автомобіля
Урок 17. Експорт в інші програми
Урок 18. Підсумковий урок

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Азбука Морзе Українською

Python: Урок 4. Логічні вирази

Python: Урок 3. Типи даних в програмуванні. Визначення змінної