Побудова зірки із восьми променів
Для побудови зірочки необхідно побудувати 16 відрізків, у програмі використовуються побудова кожного променя з наступним повторенням.
Команда очистити очищує вікно проекту від попередніх зображень, команда опустити олівець дозволяє спрайту залишати за собою лінію при наступному переміщенні, а команда задати колір олівця відповідно задає його колір.
Команда очистити очищує вікно проекту від попередніх зображень, команда опустити олівець дозволяє спрайту залишати за собою лінію при наступному переміщенні, а команда задати колір олівця відповідно задає його колір.
Створіть наступну програму
Завдання: Змініть програму таким чином, щоб зірка мала усього 4 промені замість восьми.
У таблиці пояснено покрокове виконання тіла циклу команди повторити.
Команда Scratch
|
Положення спрайта
|
Пояснення дій спрайта
|
![]() | ![]() |
Початкове положення спрайта
|
![]() | ![]() |
Повертає на кут 45° проти годинникової стрілки
|
![]() | ![]() |
Переміщується на 3° кроків
|
![]() | ![]() |
Повертає на кут 90° за годинниковою стрілкою
|
![]() | ![]() |
Переміщується на 30 кроків
|
![]() | ![]() |
Повертає на кут 45° проти годинникової стрілки
|
![]() | ![]() |
Переміщується на 30 кроків
|
![]() | ![]() |
Повертає на кут 90° за годинниковою стрілкою
|
![]() | ![]() |
Переміщується на 30 кроків
|
Коментарі