Тривимірне моделювання. Напрями 3D графіки

Перегляньте відео про напрями розвитку тривимірної графіки.

Ознайомтеся з рейтингом програм для моделювання. 

Знайдіть відомості про лідерів рейтингу.

Коротко запишіть для якого напряму більше підходить та чи інша програма.

Відомості ви можете знайти у текстовому вигляді, або переглянути дуже детальний огляд за цими посиланнями:

https://youtu.be/_iTmy--AtBw

Узагальненням побаченого на відео має бути така класифікація програм для роботи з тривимірною графікою:
  • основні програми для моделювання;
  • спеціальні програми;
    • моделювання рослинності;
    • моделювання персонажів;
      • моделювання скульптингом;
      • шаблонне моделювання персонажа;
  • програми для моделювання природного оточення;
  • програми для створення 3D ефектів та симуляції;
  • програми помічники.
Випишіть назви програм, які підпадають під кожну категорію.

Додатково ознайомтесь з процесом створення 3d гри:




Дивіться далі  КУРС BLENDER 3D

1 - Встановлення (скачуємо програму)
2 - Інтерфейс (знайомство)
3 - Операції над об'єктами (сніговик)
4 - Редагування (стілець)
5 - Режим редагування (будинок)
6 - Створення моделі (кролик)
7 - Модифікатори (семетричний кролик)
8 - Згладжування (згладжений кролик)
9 - 3D текст (напис)
10 - Матеріали, рендеринг
11 - Світло і камера
12 - Текстурування
13 - Зв'язок об'єктів (+офісний стіл)
14 - Групування (+табуретка)
15 - Анімація об'єктів
16 - Моделювання авто
17 - Експорт в Unity
18 - Підсумковий урок


Джерела:

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Азбука Морзе Українською

Python: Урок 4. Логічні вирази

Python: Урок 3. Типи даних в програмуванні. Визначення змінної