Інформаційна безпека - 11 клас, карантин продовжується

УВАГА
Стаття постійно оновлюється!
Нові завдання додаються в кінець статті, а також у додатку Google Клас


Як працювати з додатком
Спочатку учень тисне + "Приєднатися до класу", код класу - yyd42qo.
Вибирає завдання, відкриває "Ваша робота", додає файли чи фото та натискає "Здати". Вчитель отримує сповіщення, виставляє оцінку, натискає "Повернути".

Основні поняття в області безпеки інформаційних технологій (13.03)

  1. Опрацювати презентацію Урок1. [1 бал]
  2. Написати конспект "Основні поняття в області безпеки інформаційних технологій". [4 бали]
  3. Пройдіть ТЕСТ. [6 балів]
  4. Фотозвіт у Google Клас. Враховується своєчасність! [2 бали]

Інформація та інформаційні відносини (19.03)

  1. Опрацювати презентацію Урок2. [1 бал]
  2. Написати конспект "Основні причини загострення проблеми безпеки інформаційних технологій. Інформація та інформаційні відносини". [3 бали]
  3. Пройдіть ТЕСТ. [6 балів]
  4. Фотозвіт у Google Клас. Враховується своєчасність! [2 бали]

Загрози безпеці в автоматизованих системах (20.03)

  1. Опрацювати презентацію Урок3. [1 бал]
  2. Написати конспект "Загрози безпеці інформації в автоматизованих системах. Основні джерела і шляхи реалізації загроз безпеки". [3 бали]
  3. Пройдіть ТЕСТ. [6 балів]
  4. Фотозвіт у Google Клас. Враховується своєчасність! [2 бали]

Технічні засоби добування інформації (02.04)

  1. Опрацювати презентацію Урок4. [1 бал]
  2. Написати конспект "Технічні засоби добування інформації. Програмні засоби добування інформації". [3 бали]
  3. Пройдіть ТЕСТ. [6 балів]
  4. Фотозвіт у Google Клас. Враховується своєчасність! [2 бали]

Об'єкти захисту. Види заходів протидії загрозам безпеки (03.04)

  1. Опрацювати презентацію Урок5. [1 бал]
  2. Написати конспект "Об'єкти захисту. Види заходів протидії загрозам безпеки. Переваги та недоліки різних видів заходів захисту". [3 бали]
  3. Пройдіть ТЕСТ. [6 балів]
  4. Фотозвіт у Google Клас. Враховується своєчасність! [2 бали]

Правові основи забезпечення безпеки інформаційних технологій (09.04)

  1. Опрацювати презентацію Урок6. [1 бал]
  2. Написати конспект "Правові основи забезпечення безпеки інформаційних технологій". [3 бали]
  3. Пройдіть ТЕСТ. [6 балів]
  4. Фотозвіт у Google Клас. Враховується своєчасність! [2 бали]

Основні захисні механізми (10.04)

  1. Опрацювати презентацію Урок7. [1 бал]
  2. Написати конспект "Основні захисні механізми. Ідентифікація та аутентифікація користувачів". [3 бали]
  3. За матеріалами Інтернету підготуйте бюлетень “Як придумати надійний пароль і де його зберігати”. Розмістіть роботу на Google-диску, наддайте доступ, для перегляду і редагування учителю. [6 балів]
  4. Фотозвіт у Google Клас. Враховується своєчасність! [2 бали]

Розмежування доступу зареєстрованих користувачів (16.04)

  1. Опрацювати презентацію Урок8. [1 бал]
  2. Написати конспект "Розмежування доступу зареєстрованих користувачів до ресурсів автоматизованих систем. Криптографічні методи захисту інформації". [3 бали]
  3. Переглянути відео про історію криптографії «Еволюція криптографії». Підготувати презентацію про шифрувальну машину Енігма. [6 балів]
  4. Фотозвіт у Google Клас. Враховується своєчасність! [2 бали]

Контроль цілісності програмних і інформаційних ресурсів (17.04)

  1. Опрацювати презентацію Урок9. [1 бал]
  2. Написати конспект "Контроль цілісності програмних і інформаційних ресурсів. Виявлення атак. Захист периметра комп'ютерних мереж". [3 бали]
  3. Пройдіть ТЕСТ. [6 балів]
  4. Фотозвіт обов'язковий. Враховується своєчасність! [2 бали]

Мережеві загрози (23.04)

  1. Опрацювати презентацію Урок10. [1 бал]
  2. Написати конспект "Проблеми забезпечення безпеки в комп'ютерних системах і мережах. Мережеві загрози. Засоби захисту мереж". [3 бали]
  3. Створіть карту знань з теми "Захист інформації". 
  4. Фотозвіт у Google Клас. Враховується своєчасність! [2 бали]

Захисні механізми мереж (24.04)

  1. Опрацюйте презентацію Урок11. [1 бал]
  2. Напишіть конспект "Призначення, можливості, і основні захисні механізми міжмережевих екранів (брандмауерів). Основні захисні механізми мереж". [3 бали]
  3. З’ясуйте, що таке файли cookies і навіщо їх видаляють. Як видалити кукі?
  4. Створіть текстовий документ, уведіть відповідь і надішліть посилання на документ учителю. [6 балів]
  5. Фотозвіт у Google Клас. Враховується своєчасність! [2 бали]

Міжнародні стандарти інформаційної безпеки (30.04)

  1. Опрацюйте презентацію Урок12. Напишіть конспект "Міжнародні стандарти інформаційної безпеки". [3 бали]
  2. Створіть презентацію “Стандарти інформаційної безпеки”. Розмістіть роботу на Google-диску, надайте доступ, для перегляду і редагування учителю і 2 однокласникам. [4 бали]
  3. Перегляньте проектну роботу своїх друзів. Додайте коментарі. Порівняйте змістовну частину і оформлення. Оцініть власну роботу і переглянуті роботи. [3 бали]
  4. Фотозвіт у Google Клас. Враховується своєчасність! [2 бали]

Аналіз вмісту поштового і веб-трафіку (07.05)

  1. Опрацюйте презентацію Урок13. Напишіть конспект "Система аналізу вмісту поштового і веб-трафіку". [3 бали]
  2. Створіть з однокласниками спільну презентацію на тему "Засоби моніторингу мережного трафіку". Надайте доступ на редагування учителю. [7 балів]
  3. Фотозвіт у Google Клас. Враховується своєчасність! [2 бали]

Віртуальні приватні мережі (08.05)

  1. Опрацюйте презентацію Урок14. Напишіть короткий конспект "Віртуальні приватні мережі (VPN)". [Завдання не оцінюється]

Антивірусні засоби захисту (14.05)

  1. Опрацюйте презентацію Урок15. Напишіть короткий конспект "Антивірусні засоби захисту". [Завдання не оцінюється]

Безпека в умовах інформаційної війни. Підсумки (15.05)

  1. Опрацюйте презентацію Урок16. Напишіть конспект "Безпека в умовах інформаційної війни та кібервійни". [2 бали]
  2. Пройдіть ПІДСУМКОВИЙ ТЕСТ. [6 балів]
  3. Фотозвіт у Google Клас. Враховується своєчасність! [4 бали]


Бажаю успіху!
Запитання можна задавати у коментарях до цієї статті, у Viber або Google Classroom.

Коментарі

Лісний О.П. каже…
Будь ласка, вказуйте своє ім'я та прізвище у коментарях
Unknown каже…
я йду додому бо в мене там вмерла сабака не шукайте я сссам прийдуу.

Популярні дописи з цього блогу

Азбука Морзе Українською

Python: Урок 3. Типи даних в програмуванні. Визначення змінної

Компетентнісні задачі - 9 клас, Google Клас