Мультимедійні та гіпертекстові документи, навчальний проект - 10 клас

УВАГА
Стаття постійно оновлюється!
Нові завдання додаються в кінець статті, а також у додатку Google Клас


Як працювати з додатком
Тисніть + "Приєднатися до класу", код класу - djrce6r.
Оберіть завдання, відкрийте "Ваша робота", додайте файли чи фото та натисніть "Здати". Вчитель отримає сповіщення та виставить оцінку.

Створення та адміністрування сайту (18.03)

  1. Напишіть короткий конспект "Створення та адміністрування сайту. Системи керування вмістом веб-ресурсів" за параграфом 26. [2 бали]
  2. Виконайте вправу 26. Надішліть посилання на створений блог вчителеві. [5 балів]
  3. Пройдіть ТЕСТ та надішліть скріншот результату вчителеві. [3 бали]
  4. Фотозвіт у Google Клас. Враховується своєчасність! [2 бали]

Мова розмічання гіпертекстового документа (01.04)

  1. Напишіть короткий конспект "Мова розмічання гіпертекстового документа" за параграфом 27. [2 бали]
  2. Виконайте вправу 27. [4 бали]
  3. Вставте таблицю з вправи у нову статтю на власному блозі у режимі редагування HTML. Надішліть посилання на статтю вчителеві. [1 бал]
  4. Пройдіть ТЕСТ та надішліть скріншот результату вчителеві. [3 бали]
  5. Фотозвіт у Google Клас. Враховується своєчасність! [2 бали]

Технології опрацювання звукових даних (08.04)

  1. Напишіть короткий конспект "Технології опрацювання звукових даних. Роль електронних медійних засобів в житті людини" за параграфом 28. [2 бали]
  2. Завантажте та встановіть програму Audacity. Виконайте вправу 28. [3 бали]
  3. Розмістіть створений аудіо-файл на Google Диск. Надайте доступ до файлу за посиланням та додайте посилання на файл у нову статтю на власному блозі (кнопка "Прив'язати" на панелі інструментів blogger). [2 бали]
  4. Пройдіть ТЕСТ та надішліть скріншот результату вчителеві. [3 бали]
  5. Фотозвіт у Google Клас. Враховується своєчасність! [2 бали]

Технології опрацювання відеоданих (15.04)

  1. Напишіть короткий конспект "Технології опрацювання відеоданих" за параграфом 29. [2 бали]
  2. Виконайте вправу 29, обравши для неї будь-яке відео завантажене з Інтернету. Ви можете використовувати інший відеоредактор (наприклад: MovieMaker). [4 бали]
  3. Розмістіть відео у новій статті на блозі. Надішліть результат вчителеві. [1 бал]
  4. Пройдіть ТЕСТ та надішліть скріншот результату вчителеві. [3 бали]
  5. Фотозвіт у Google Клас. Враховується своєчасність! [2 бали]

Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці (22.04)

  1. Напишіть короткий конспект "Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці. Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів" за параграфом 30. [2 бали]
  2. Виконайте вправу 30. Надішліть результат вчителеві. [5 балів]
  3. Пройдіть ТЕСТ та надішліть скріншот результату вчителеві. [3 бали]
  4. Фотозвіт у Google Клас. Враховується своєчасність! [2 бали]

Визначення теми та завдань проекту (29.04)

  1. Пройдіть ТЕСТ на повторення теми "Навчальний проект", надішліть скріншот результату вчителеві. [3 бали]
  2. У зошиті запишіть тему проекту "Боротьба з коронавірусом", складіть опис чи намалюйте "карту знань" вашого бачення проблеми розповсюдження вірусу COVID-19. [3 бали]
  3. Створіть текстовий документ та опишіть, яку інформацію (текст, фото, відео) має містити сайт з попередження його розповсюдженню. Поділіться посиланням з однокласниками та обговоріть, хто яку роль мав би взяти у створенні та наповненні такого сайту. Разом сплануйте колективну діяльність [4 бали]
  4. Фотозвіт у Google Клас. Враховується своєчасність! [2 бали]

Виконання колективного навчального проекту (6.05, 13.05)

  1. Створіть сайт на вибраній вами платформі [2 бали]
  2. Надайте доступ усім авторам (для внесення змін, адміністрування та публікації). [2 бали]
  3. Відповідно до визначених ролей наповніть сайт підготовленими матеріалами. [6 балів]
  4. Фотозвіт у Google Клас. Враховується своєчасність! [2 бали]

Захист колективного навчального проекту (20.05)

  1. Підготуйте онлайн-презентацію проекту [4 бали].
  2. Не забувайте про вимоги, щодо створення та представлення презентації [4 бали].
  3. Саму презентацію теж розмістіть на сайті. [2 бали]
  4. Фотозвіт у Google Клас. Враховується своєчасність! [2 бали]

Повторення та систематизація навчального матеріалу (27.05)

  1. Підсумки навчального року. 
  2. Виставлення оцінок.
Бажаю успіху!
Запитання можна задати у коментарях до цієї статті, у Viber або Google Клас.

Коментарі

Олександр Лісний каже…
Вказуйте своє ім'я та прізвище у коментарях
Кривогуз Д. каже…
Усі вправи на блог скидати?
Лісний О.П. каже…
На хорошу оцінку обов'язково. Я розписав бали за кожен пункт вправи. Тож уважно читайте завдання.
Ростіслав каже…
До якого числа тест скидать?
Лісний О.П. каже…
Бажано в той день, коли у вас урок. Вчасно здане завдання – вища оцінка.
Лісний О.П. каже…
Приклади робіт учнів

https://vebdizaine.blogspot.com/

https://izuchaem-stvorenny-sayta.blogspot.com

https://biseropletinna222.blogspot.com

https://yelyzavetalavrenko.blogspot.com

Популярні дописи з цього блогу

Азбука Морзе Українською

Python: Урок 3. Типи даних в програмуванні. Визначення змінної

Компетентнісні задачі - 9 клас, Google Клас