Концепція профільного навчання в старшій школі



Карта знань: Концепція профільного навчання в старшій школі 



Карта знань: Основи дизайну




ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ
  • вид диференціації й індивідуалізації навчання 
  • дає змогу повніше враховувати інтереси, нахили і здібності учнів, їх можливості, 
  • створює умови для навчання старшокласників відповідно до їхніх освітніх і професійних інтересів і намірів щодо соціального і професійного самовизначення. 
ПРИНЦИПИ РЕАЛІЗАЦІЇ
  • Соціальна рівновага 
  • Наступність і неперервність 
  • Гнучкість 
  • Варіативність 
  • Діагностико-прогностична реалізованість 
  • Диференціація 
  • Індивідуалізація 
СТРУКТУРА ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ
  • Профіль навчання 
  • Базові предмети 
  • Профільні предмети 
  • Спеціальні курси/профілюючі предмети 
  • Вибірково-обов’язкові предмети 
  • Курси за вибором 
  • Факультативні курси 
ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ
  • Внутрішньошкільні 
  • Міжшкільна взаємодія 
  • Мережева взаємодія 
  • Варіативність моделей профільного навчання 
  • Центр міжшкільних профільних курсів 
ДОПРОФІЛЬНА ПІДГОТОВКА
  • компонент профільного навчання 
  • здійснюється в основній школі (8–9 класи) 
  • покликаний повною мірою забезпечувати реалізацію інтересів, нахилів і здібностей учнів 
  • шляхом відповідних змін у завданнях, змісті й організації процесу навчання 
  • забезпечує наступність між основною та старшою школою 
  • закладає інформаційні та психолого-педагогічні основи для успішного профільного навчання учня 
  • створює передумови для життєвого і професійного самовизначення 
ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ТА ДОПРОФІЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ
  • моніторинг та своєчасна корекцію професійно можливих нерівномірностей розвитку учнів 
  • поглиблення профорієнтації учнів 
  • психологічна діагностика під час добору учнів у профільні класи. 
УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ
  • Нормативно-правове забезпечення 
  • Підготовка, підвищення кваліфікації педагогічних кадрів для профільної школи 
  1. Мотиваційна готовність 
  2. Професійна компетентність вчителя 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Азбука Морзе Українською

Python: Урок 3. Типи даних в програмуванні. Визначення змінної

Python: Урок 4. Логічні вирази