ITalent 7. Швидкий Арканоїд

Гру зроблено для конкурсу ITalent (italent.org.ua)

Розробник: Максим Мартіян

https://scratch.mit.edu/projects/457730027/

Створення гри:


Алгоритм створення рівнів ми спочатку створили на Python 3. Програма розбиває 9-ти значне число на цифри. Таким чином ми змогли закодувати усі рівні в 9-ти значні числа, які складаються з цифр - назв образів цеглинок (1,2,3). У нас 18 цеглинок, це якраз 9 * 2, тобто кожна цеглинка з 9-ти значного числа повторюється двічі.

У Скретчі ми створили список "Рівні" з 9-ти таких чисел і відтворили алгоритм у спрайті цеглинок. Беремо наступне число і перемальовуємо новий рівень, після того як всі цеглинки на попередньому розбиті.

Відео захист:



Нагорода за зайняте 3-тє місце:


Дякуємо організаторам за чудовий подарунок.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Азбука Морзе Українською

Python: Урок 4. Логічні вирази

Python: Урок 3. Типи даних в програмуванні. Визначення змінної