Історія успіху Obama-weather.com


obama-weather.com
















В основі сайту проста ідея - погода береться з weather.com, алгоритм оцінює її і віддає класу «ObamaMama», який одягає персонажа: Так як сайт ми орієнтували на Штати, вибрали найпопулярнішу там людину - президента. Згодом додали нових персонажів - постаралися, щоб це були популярні люди у непересічних аудиторій. Вибрали доктора Хауса, Анджеліну Джолі і Бендера Родрігеса. Згодом отримали листа від якогось Ендрю Чанга з Китаю, він благав про Брюса Лі, і готовий був намалювати його власноруч. Ми зробили Брюса Лі, який, правда, виявився схожим на Цоя. Але, судячи з відгуків, китайці залишилися задоволені. "- пишуть творці стартапу. На сторінці «zen» визначається положення відвідувача і демонструється повідомлення про погоду людською мовою ( «Now the weather is almost winter») подібно сервісу thefuckingweather.com. Сайт афішували на лепру. Не забарився лепра-ефект, далі прийшов великий трафік з США, повалили листи, статті, посилання, ролик в прайм-тайм по CNN. Про сайт написали «The Wall Street Journal», «NBC Chicago», «The L Magazine», «The Gazette», «Известия», ряд інших газет. Показали по китайському, німецькому, білоруському телебаченню.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Азбука Морзе Українською

Python: Урок 4. Логічні вирази

Python: Урок 3. Типи даних в програмуванні. Визначення змінної